YAŞAM
YAŞAM HaberleriBilecik Valisi Aygöl, polis adaylarıyla iftar programında buluştu
Bilecik Valisi Aygöl, polis adaylarıyla iftar programında buluştu
Bilecik Valisi Şefik Aygöl, il protokolü ile birlikte Bilecik Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüğü’nde eğitim gören kursiyer polislerle iftar programında bir araya geldi.
BİLECİK (İGFA) - Programda, polis adaylarıyla samimi sohbetler gerçekleştiren Vali Aygöl, güvenlik güçlerinin fedakârlıklarını vurgulayarak, “Biz geceleri rahat uyuyalım diye birileri uyumuyor” ifadelerini kullandı. İftar programında, polis adaylarının eğitim süreci ve mesleğe adım atacakları günlere dair değerlendirmeler yapıldı. Vali Aygöl ve beraberindeki protokol üyeleri, geleceğin emniyet teşkilatına katılacak genç polis adaylarına başarılar dileyerek programı sonlandırdı.
Anahtar Kelimeler:
bilecik
valisi aygöl
polis
adaylarıyla
iftar
programında
buluştu
-
Bakan Çiftçi'den şehit Jandarma Uzman Çavuş için taziye -
Bursa Nilüferli miniklerin mezuniyet sevinci -
TBMM Genel Sekreterliği'nden 'çıplak arama' iddialarına yanıt -
17 yıllık kayıp dosyası cinayetle sonuçlandı... Kayınpeder tutuklandı! -
Kocaeli Körfez Aqua 41 bininci ziyaretçisini ağırladı -
Bursa'da genç çevrecilerden kızıl geyik av ihalesine tepki! -
Denizli'de U-10 Ligi’nde şampiyon belli oldu -
CHP'li Sarıgül’den asgari ücret ve emekliye zam talebi

